2008. május 19., hétfő

Taxi Cab - MB49 2006

Mai körutam során két Matchbox-ot sikerült beszereznem, egy VW Deliwery Van álnéven futó T1-est és egy Taxi Cab-et. A Volkswagennel hamarosan találkozhattok itt nálam, mert nemsokára sorra fog kerülni, de most jöjjön a Taxi.
Az autó alján - és Areh-nél is - a 2002-es dátum szerepel a megjelenésnél, de az első modell csak 2003-ban jelent meg. Az enyém 2006-ban MB49-ként látta meg a napvilágot. A bliszteren lemaradt az autó nevéből a 'Cab', csak annyi szerepel, hogy Taxi. Az autón - ellentétben az eredeti szerepével - egy "pizza-házhozszállítás" reklám van. A festése nagyon tetszik, simán lehetne pizzás autó is, de
ha az, akkor a tetején lévő TAXI táblát le kellett volna cserélni PIZZA-ra. Ezen a hibán is sikerült átlépnem egy kis fantáziával, ugyanis láttam már olyan taxit amin például egy pizzéria reklámja volt. De van egy - szerintem - hiba akkor is ha pizzás, akkor is ha taxis. Nincs az autón telefonszám, amin hívni lehetne, ha esetleg valaki éhes, vagy menni szeretne valahová. De nem csak ezen, hanem egyik Matchbox taxin sem láttam eddig telefonszámot. Biztos azért csinálták így, hogy a gyerkőc ne próbáljon taxit hívni azon a számon ami az autóján áll. De ha jól tudom a filmesek ezért találták ki Amerikában az 555-tel kezdődő telefonszámokat, mert olyan nem létezik valójában. Tessék csak megfigyelni!
Az autó amúgy teljesen Matchbox tervezésű, nem igazán találok rajta olyan részletet ami létező járműre utalna. Az eleje egészen szépre siker
ült, a hűtőrács az alvázhoz tartozik és króm színű, a lámpák sima fehérre vannak festve és a karosszériából van kialakítva a formájuk. Az autó hátulján sokat nem gondolkodtak, a lökhárító kicsit "nónémkínai". A hátsó lámpák ismét érdekesek, ugyanis abból a sötétített műanyagból készültek, amiből az ablakok is.
Összességében szép autó, jó autó, ha találtok még vegyétek meg! :-)



Ez Areh Taxija

Az én Taxim

Pizza reklám telefonszám nélkül

"Üveg" lámpák hátul

TAXI tábla az autó tetején

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Még szebb lenne, ha a TAXI felirat is le lenne festve.

Ikarus 256 írta...

Igazad van. Akkor jobban kivehető lenne, hogy mi van ráírva.

AndrewBoy írta...

Tök jól néz ki télleg de én annyira nem ugrok a kitalált autókért.

Ikarus 256 írta...

Én sem szeretem a kitalált Matchbox-okat, de ami jól néz ki azt megveszem.

Sam. Joe írta...

Utálom az "I agree" típusú kommenteket, de most ez lesz. A hetvenes évek Matchboxaiból is rühellem a semmire sem hasonlító, fantázia-izéket. Mondjuk ez legalább emlékeztet egy limuzin taxira.

Ikarus 256 írta...

Én sem igazán szeretem az ilyen autókat, de ez szép lett. Például az új kukásautójuk is kitalált jármű (ha jól néztem), de az is jól néz ki.
http://matchbox.de/img/products/xl/M7393_01.jpg