Igazából lehetne az is a poszt címe, hogy Hulladék újrahasznosítás vagy Kettőből egyetmert most nem szeretnék a busszal foglalkozni, inkább azzal, hogyan "készült". Sam. Joe hatalmas flottával bír - nagyobb, mint az én Airport Coach buszparkom -, írt is már róluk korábban. Az írásait ITT és ITT olvashatjátok, vagy inkább olvassátok!
Akik ott voltak a november 9-i börzén, talán látták, hogy Joe bizonyos cipősdobozából kitúrtam egy kopott, roncs buszt, aminek a kasztniját majd később szeretném felhasználni, de a belseje nem kellett. Egy éve vettem 99 Matchbox-ot és volt benne egy olyan busz, aminek sem ablaka, sem utastere nem volt. Adott volt a feladat: a kopottból át kell menteni az üléseket és a szélvédőket a jobb állapotúba.
Jöjjenek a képek a műtétről:
Ilyen volt
A tető már nem volt a helyén, amikor hozzám került, mert hiányzik róla két pöcök elölről.
Sam. Joe-nál olvashattatok két változatú alvázról, ami igazából három. A képen baloldalt egy B verziós alvázhoz passzoló tető, jobboldalt egy C változat teteje - a rögzítő pöckök nélkül.
B-s és C-s alvázhoz tartozó karosszéria
Joe, nézd meg milyen sár volt a buszodban! Biztos autópálya építésre vittek vele munkásokat előtte. Összeépített állapotban még megpróbáltam kimosni belőle, de ennyi még így is maradt benne.
A jobb oldali C verzión a lámpák és a lökhárító egybe van az alvázzal, a B-nél külön alkatrész, és hozzá van szegecselve a busz aljához. Gyakorlatilag azért van a nagy lyuk a B változat alján, hogy a lökhárító szegecsét el tudják nyomni.
21+1 személyes utastér az ablakokkal beszerelés előtt
Ilyen lett. A Matchbox Forum szerint létezett ilyen ablak-belső színvariációval.
Jöjjenek a képek a műtétről:
Ilyen volt
A tető már nem volt a helyén, amikor hozzám került, mert hiányzik róla két pöcök elölről.
Sam. Joe-nál olvashattatok két változatú alvázról, ami igazából három. A képen baloldalt egy B verziós alvázhoz passzoló tető, jobboldalt egy C változat teteje - a rögzítő pöckök nélkül.
B-s és C-s alvázhoz tartozó karosszéria
Joe, nézd meg milyen sár volt a buszodban! Biztos autópálya építésre vittek vele munkásokat előtte. Összeépített állapotban még megpróbáltam kimosni belőle, de ennyi még így is maradt benne.
A jobb oldali C verzión a lámpák és a lökhárító egybe van az alvázzal, a B-nél külön alkatrész, és hozzá van szegecselve a busz aljához. Gyakorlatilag azért van a nagy lyuk a B változat alján, hogy a lökhárító szegecsét el tudják nyomni.
21+1 személyes utastér az ablakokkal beszerelés előtt
Ilyen lett. A Matchbox Forum szerint létezett ilyen ablak-belső színvariációval.
7 megjegyzés:
WOW! Szép lett. Gratulálok! Nagyon remélem, hogy tudok menni a márciusi örzére.
Köszi, bár sok mindent nem csináltam vele.
A márciusi börzére lehet, hogy nem tudok majd menni. Attól függ hogy jön ki a lépés azon a hétvégén...
"Hail to the King, Baby!" Vadállat! Yess!
Szia,
rgy970 vagyok, ma du. leveleztünk a Vaterán, ahol kérésemre felajánlottad a segítséged, amit ezúton is köszönök!
Érdekelne, hogy a szegecseknél hogyan szeded szét a "kis kocsikat", ill. hogyan rakod azokat újra össze? Van vmi spéci szerelő készleted, vagy vmi trükk...stb? Lehet, hogy ezek alapkérdések, de én még nem csináltam ilyeneket...
Még 1x köszi a segítséget!
Szia!
Szétszedéshez eddig egyetlen variációm van, mégpedig egy sima fúróval le kell fúrni a szegecs fejét. Utána szét lehet szedni az autót.
Az összerakás már érdekesebb. Lehet egyszerűen pillanatragasztóval összeragasztani, de láttam olyant is, hogy egy apró csavarral fixálta a kasznit az alvázhoz.
Nézz el a következő oldalakra:
Ez egy fórum, ahol van átalakításokról egy topic, a Hot Wheels-en belül:
modellshow.hu/fo
Az egyik fórumozó weblapja átalakított autókkal:
http://airbrush69.hu/hw/
És a csúcs:
http://hotworldcustoms.com/
Ha még valami kérdésed van nyugodtan tedd fel. A fórumon is szívesen segítenek szerintem.:-)
(A másik hozzászólást töröltem, mert gyakorlatilag ugyanazt írtad, mint az utolsóban.)
Hello,
Köszi szépen az infókat és a címeket!
Sztem foglak még keresni"Matchbox" ügyekben :-))
Ilyenért nyugodtan zaklathatsz! ;-)
Megjegyzés küldése