2008. november 25., kedd

MB-26 Honda Civic Type-R

A hétvégén bemutatott Mazda 2-vel együtt érkezett a gyűjteményembe még egy idén debütáló modell, a Honda Civic Type R. Ha következetes akarok lenni, akkor elé kellene biggyeszteni, hogy 2008, mert az autó alján is és Areh-nél is így szerepel, csak azt nem tudom, hogy miért. A wikipedia típus ismertetőjében és a Totalcar-on viszont azt írják, hogy ez bizony már 2007-ben megjelent. Hajlamos vagyok nekik hinni. Nem szeretném átfogalmazni azt, ami egyszer már megjelent a Totalcar-on, ezért azt olvassátok el. Miután elolvastam kissé csalódott lettem, de azért én bevállalnék egy Type R-t. Úgy vagyok vele, ha hozzám vágnának egy ilyen autót, pont annyira állnék csak félre, hogy mellettem essen le. De aztán a kulcsait is dobják utána!

Az idei Matchbox-ok többségén, mintha a minőség javulása lenne észrevehető - nézzük csak meg például a fent említett Mazda-t. A Civic-et is sikerült nagyon szépen lemásolniuk, teljesen olyan, mint az eredeti. Most egy csomó apróságot felsorolhatnék, hogy ezt meg azt nézzétek meg, mennyire jól néz ki. Szerintem az autón minden rendben van. Maximum a "Type R" felirat helyett lehetett volna egy rendes betű-szám kombinációs rendszám, és egy hasonló kerék, mint az eredeti autón.
Sam. Joe foglalkozott nemrégiben a Best of... sorozatokkal. Hát van egy ötletem jövőre ezzel kapcsolatban: Best of Japan. A sor körülbelül így nézne ki: 1. Subaru Impreza WRX Police (Police nélkül jobban tetszene), 2. Mazda 2, 3. Honda Type-R, 4. Nissan 350Z, 5. Mitsubishi Eclipse és a 6. Lexus GS 430. Na, hogy tetszik?


MB-26 Honda Civic Type R - bliszerben




Az eredeti Honda - még a Type R felirat is ott van a rendszámtáblán

Így sem utolsó!

8 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Andrewboy most kommentelt nálam, meg közben írt egy postot is.

Honda: Szép, de az eredetiről készült képet elnézve kicsit magasan van a hátsó kerék felett az övvonal. A Best of Japan ötlet tetszik, de kéne bele valami régi japó vas is! Szögletes Subaru Legacy, Mitsubishi Galant, vagy valami hasonló csemege. Viszont a Nissan Z-t hívhatnák és festhetnék Fairlady Z-nek és akkor legalább lenne valami különbség az 1-75-höz képest.

Ikarus 256 írta...

Köszönöm, hogy szóltál a kép miatt. Annyira figyeltem, hogy ne legyen kétszer, hogy végül mégis duplán volt.

Andrew írt nekem is. Minden OK vele, csak az egyetem...

BoJ... nem kellene írnunk Matchbox-éknak a témával kapcsolatban? :-D
Régi japán lesz jövőre - Toyota Landcruiser 1968-ból talán - csak az nem nézne ki olyan jól a sorban.

Névtelen írta...

ÁÁÁÁÁ!!!!!!! Egy ilyen nekem is kell!!!:-D

A Best of Japan ötlet nekem is tetszik, de ami a Subarut illeti, nekem tetszik így rendőrbe is. Régi japán járgány tényleg lehetne benne, jó ötlet Joe :-)

Meg az egész Japános cucc.

Andrew0807 írta...

Tudnátok segíteni?
Sopronban vagy Pesten.
Hol lehet találni jó matchboxokat.

Ikarus 256 írta...

Én éppen nem tudok, mert pécsi vagyok, de talán a matchboxmemories.hu-n tudnak segíteni.
De azért Intersparba mindenképp nézz el, mert ott a legolcsóbb. Aztán Teszkó, meg Játéksziget és Régió. De azt, hogy ezek merre vannak Pesten azt nem tudom...

Andrew0807 írta...

Köszönöm a segítséget.

Névtelen írta...

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy meg tudnátok-e írni hol lehet kapni Honda Civic Type-R matchboxot. Karácsonyra szeretném ajándékba adni, és nagyon fontos lenne!

Előre is köszönöm!
dsz

Ikarus 256 írta...

Helló!

Matchbox-ot Intersparban, Teszkóban, Játékszigetben, Auchanban és Régióban biztos lehet kapni. Az elsőt ajánlanám igazán, mert ott a legolcsóbb, és általában nekik van a legnagyobb készletük is. Azt, hogy rögtön az első helyen találni is fogsz Hondat nem garantálom. Körül kell nézni ezeken a helyeken.

Jó vadászatot! ;-)