2009. augusztus 9., vasárnap

2009 Superfast - Honda Civic Type-R

A Matchbox tavaly adta ki először a Honda Civic Type-R miniatűr változatát. Akkor piros színben jelent meg, és szerepelt is itt nálam csakúgy, mint a sárga "recolor" változata kicsit lejjebb. Múlt héten sikerült beszereznem ennek az autónak a Superfast változatát. Egy ilyen drágább sorozattól elvárjuk, hogy többet adjon egy sima 1-75 modellnél, mint a papír dobozka. Hogy kapunk-e, az kiderül hamarosan.
A szürke-metál alapszínt világosabb szürkével törték meg a motorháztetőn, a kocsi oldalán és a hátsó lökhárítón. Előre, jobb- és baloldalra 'Civic Type-R Racing' feliratot nyomtak. Mivel az ajtókra egy-egy rajtszám is került olyan, mintha egy versenyautó replika lenne. Az első fényszórókat ugyanúgy festették ki, mint a tavalyi Hondán, de a hűtőrácsra nem jutott már a fekete festékből, így ez szürke maradt ugyanúgy, mint a hátsó lámpák közötti rész. Ahogy a sárga Hondán, ezen sem festették ki a kipufogókat. Ahhoz képest pontosan egy Civic felirattal kapunk többet a csomagtartófedélre. A Superfastos plusz - Superfast kerekek - itt inkább mínuszt jelentenek az összképre nézve: picik és nagy a króm felület. A tízküllős felni sokkal jobban állna neki, főleg egy ilyen "versenyállat" kinézethez.

Szavazás a Civic-kel kapcsolatban a fehér oldalfejlécben. Több választ is elfogad!

A 2-es sorszámot kapta az idei Supergfast sorozatban

Egyik verzión sem festették ki a tanksapkát

Egy plusz Civic felirat a lámpa alatt, a tavalyi autókon nem volt még.

Egy Honda Civic Type-R a Mecsek Rallyról. Az autóval a Hering-Motorsport Kft. színeiben Hering Gyula és Spitzer Gábor indult. Akár egy ilyenről is készülhetett volna az autó festése.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem, hogy őszinte legyek mind tetszik, bár talán ez az autó a legjobban.

RÁJEN írta...

Micsoda véletlen, pont tegnap fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy kéne egy Hondás poszt! :) Nekem is három Civicem van, egy MB, és két HW, de azok is különbözők. Ez a SF nem rossz, de szerintem az első, a piros a legmenőbb. Szavaztam is, ennek a jegyében.

porsche írta...

Sportszerűtlen leszek: nekem a mostani, ezüst tetszik a legjobban:) Szombaton sikerült beújítanom.
(Más: képet megkaptad?)

Ikarus 256 írta...

BogZoo: Nekem is mind tetszik, de nálam nem ez a befutó. A piros és sárga között meg nem igazán tudok dönteni.

Rájen: Á, ez nem véletlen. Neten keresztül olvasok az agyhullámaidban. :-D Néztem már én is a HW Hondat, de eddig nem vitt rá a lélek, hogy megvegyem. Kíváncsian várom a postot.

Ikarus 256 írta...

Porsche: Eggyel több autó, amiért körbe kell járnom az üzleteket. :-)

Megkaptam a képet. Iszonyat hülyén néz ki szegény autó. Tetszik! :-D Az átadásra van egy ötletem, de majd részletezem később, mert sietek, megy a buszom.

AndrewBoy írta...

Very nice!! Nekem is kéne

Ikarus 256 írta...

Tegnap hagytam ott az Intersparban egy szürke Honda Civicet. Várok még kicsit, amíg nem lesz a Müllerben is.

Andrew0807 írta...

Lesz/van már fehér civic is.De még itthon nem láttam.

Ikarus 256 írta...

A múlt héten sikerült megvennem a szürkét, de a fehéret én is csak fórumon láttam.