2008. július 22., kedd

Cadillac Sedan DeVille vagy Hummer H3?

A következő Matchbox-ot is nyaralás alatt gyűjtöttem be: egy Cadillac Sedan DeVille-t. Nálunk úgy történik a Matchbox-vásárlás, hogy ha csőben vannak az autók, akkor az egész család turkál benne, hogy átnézhessük, mi mindent dobáltak bele a tárolóedénybe. Így történt ez akkor is. Anya is pakolgatott, mondta az autó nevét és mutatta a blisztert is közben, hogy lássam is amit mond. Ennél az autónál például azt mondta, hogy Hummer. Amikor ránéztem fennakadt a szemem: Hehe, végre van hibás Matchbox-om! Nem utaztam eddig sem kimondottan az "erroros" darabokra, de egynek kell lennie a gyűjteményemben. Túrtuk tovább a kupacot, és Anya ismét talált egy Hummert, ami nem is Hummer - az is Caddilac volt.
Az autó bemutatása most kimarad, mert Sam Joe és Andrew már megelőztek vele, és nem tudok semmit hozzátenni az írásukhoz.

Hummer H3 Cadillac köntösben

1 megjegyzés:

AndrewBoy írta...

Ez nagyon jó :D Én is láttam már más dobozos cuccot de én nem vettem meg és utólag már bánom is