2009. január 2., péntek

Matchbox-gyertya

Talán emlékeztek még a Schrader Racing Team-es SuperStar Transporter és Team Convoy posztra, aminél a kamionokat egy 'Matchbox'-os gobelin előtt fénképeztem. Azt a gobelint - sosem értettem ezeket a külhoniakat, hogy miért jó, ha másképp írják le, mint ahogy mondják - nagybácsim csináltatta, és ő varrta ki a mintákat rajta. Aztán meg tavaly karácsonyra - igazából tavaly előtt, de még olyan közel van 2008 - megkapta tőle Apa.

A Matchbox-os kreativitása most sem fogyott el, és idén karácsonyra - ami nekem még a 2008-as - egy gyertyát kaptam, színes viasz segítségével "felturbózva". Az eredmény a képeken. Nekem nagyon tetszik.
Köszi, Gábor!




A gyertya az egyik új kedvencemmel - Mazda RX7 Hong Kongból - a méretek érzékeltetéséhez

6 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Hihihi... Ez jópofa! Szerintem segítsük a jó nagybácsit ötletekkel: Matchbox-os hitelkártya! ;-)

Ikarus 256 írta...

Majd mondom neki. :-)

Hitelkártyát valami jótündértől kellene kérni olyant, ami nem merül ki soha. :-D

Névtelen írta...

Nekem is tetszik. Olyan hitelkártya meg nekem is jól jönne :-)

Névtelen írta...

Elárulnál nekem egy nagy titkot? Hogy csináltad meg, hogy a Vatera logó kintvan, és ha rákattintunk, akkor megjelenik a "vaterád"?

Ikarus 256 írta...

Nem titok ez.:-)
Az elrendezésnél rámész, hogy tegyen be képet az oldalsávba. Kijön egy ablak, amiben tudod szerkeszteni, és ott feltöltöd/belinkeled a képet. Van a kép felett egy mező, ami elé az van írva, hogy "Link". Oda csak be kell másolni annak az oldalnak a címét, ahol a te cuccaid vannak. És már kész is. ;-)
Ha elakadsz, írj nyugodtan.

Névtelen írta...

Köszi szépen, ismét segítettél ;-)