2010. október 28., csütörtök

Citroen SM

Amíg nálam van unokatestvéremék gyűjteménye, igyekszem minél több autót megmutatni közülük, most mindjárt kettőt is, két Citroen SM-et. Időspórolás miatt választottam a dobozból ezeket, mert Sam.Joe már írt az SM-ről korábban, így nekem gyakorlatilag a képeket kell feltöltenem.

Előtérben a bolgár Matchboxok, a vörös Anglia "szülötte". A színükön kívül egyedül a kerék változott...

... a tehetségük is ugyanaz: nyitható ajtók és vonóhorog.

Nem készítettek másik öntőformát csak a korábbiból kimarták az autó sorszámát, a gyártás helyét és a gyártó nevét, és belemarták az új adatokat.

Ha már két Matchboxot mutattam ma, akkor legyen két autó a végén is Árpádtetőről.
Porsche 911 SC - Kuhn/Hopfe

Volvo Amazon 122 S - Bergquist/Magnusson


3 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

"Tehetségük"? Ízlelgetem... Érdekes megfogalmazás, de egyáltalán nincs ellenemre!

Klassz ez a gyűjtemény, vigyázzanak rá tovább is így!

Ikarus 256 írta...

Nem tudom, hogy találtam ki a "tehetségük"-et, de így átgondolva még jobban tetszik, tudod, ez az X faktor éve! :-D

Ha jól megy, akkor még mutatok a gyűjteményből ezt-azt. Ha lesz időm (úgy néz ki lesz), akkor olyant is, ami még nem szerepelt nálad vagy a többieknél.

RÁJEN írta...

Kéne nekem egy ilyen.